Известие

Collapse
No announcement yet.

Сив пушек при високи обороти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Сив пушек при високи обороти

    Колеги, забелязах че при газ до дупка на място алфата изпушва сивкав пушек през ауспуха. някои ми казаха че това е нормално при ръчка други казаха че за 2.0 туин спарк това е много лош признак.
    вие какво мислите?
    няма вече Алфи, няма вече тръпка...

  • #2
    незнам дали е "много лошо", но знам че не е нормално поне... без да съм спец, може да е и нещо леко може и ....... но предполагам че дори от кофти смес може да не гори добре и да дими... я сонда,я нешо....
    Но когато е ок колата не прави така!!!
    Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

    Comment


    • #3
      ми сондата е. майстора каза че като я сменя всичко трябва да е ок.
      дано да е само това.
      няма вече Алфи, няма вече тръпка...

      Comment


      • #4
        Бе я си я закарай на елком да ти я закачат, да ти замерят, там всичко си казва колицата. Може и дроселова клапа да е, и повече въздух от някъде може да дърпа, така че най добре на елком.
        "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
        sigpic

        Comment


        • #5
          ми там я закарах още вчера и пича ми каа за сондата. между другото каза ми и че катализатора се е запушил и трябва да се смени. в момента обмислям дали да си сложа акустично гърне или да си взема катализатор от италия на старо. май ще е гърне да ви кажа честно
          няма вече Алфи, няма вече тръпка...

          Comment


          • #6
            ако смениш катализатора с друг ще си първия които знам които си е сменил катализатора с друг
            Alfa Romeo 145 1.6 16V TSpark '98

            Comment


            • #7
              Пента е прав! Или го сваляш или въобще не се занимаваш с него, в смисъл с него или без него все тая!
              "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
              sigpic

              Comment


              • #8
                ясно...махам го! сега ако и за ламда сондата ми кажете нещо ще съм на седмото небе
                няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                Comment


                • #9
                  И за ламбда сонда ти казвам веднага! Значи тук в СтЗ имам приятел който пък има друг приятел дето се занимава с ламбди сонди, та той пича рекъл че почти всички ламбди сонди са взаимозаменяеми и че да се пригоди от един автомобил на друг просто некви настройки тънки се правят! На предната ми кола на БМВ-то ламбдата беше заминала та ми каза че ше се бръкна около 100лв за покупка и за монтаж, така че направи си сметката! Тва не е доказано така че не споря с никого!
                  "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Аз бих казал да си видиш номера на старата ламбда сонда и да купиш същата със същия партиден номер. Има бая примери във форума за универсални сонди и разход от над 15л/100
                    Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                    Comment

                    Working...
                    X